ARE LOC ÎN DATA DE :
- Pentru sesiunea iunie-iulie 2024: în data de 1 iulie 2024 pentru toate specializările din facultate
- Pentru sesiunea septembrie 2024: în data de 2 septembrie 2024 pentru toate specializările din facultate.
ÎNSCRIERILE PENTRU SESIUNEA SEPTEMBRIE VOR AVEA LOC ONLINE, ÎN PERIOADA: 19-28.08.2024 (în data de 28 august platforma este deschisă până la ora 12:00)
Pltaforma pentru înscrieri este: https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro/
Vă rugăm ca înainte să începeți înscrierea să sunați/trimiteți un email la adresa bioge@ubbcluj.ro com pentru verificarea situației dumneavoastră (dacă este situația încheiată și ce acte există la decanat pentru a putea fi folosite la înscriere).
Comisii examen finalizare studii licenta_iulie_2024-Biol-Geol
Comisia BIOLOGIE ANIMALĂ – Sala Hematologie, cladirea de Fiziologie animală, luni 2 septembrie, ora 10:00 – Programare disponibilă aici
Comisia BIOLOGIE VEGETALĂ –
Comisia BIOLOGIE AMBIENTALĂ – Sala Baumgarten (decanat), luni 2 septembrie , ora 9:30 – Programare disponibilă aici
Examenul de licență/diplomă la Facultatea de Biologie și Geologie UBB constă din două probe, după cum urmează:
a) proba 1: evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate;
b) proba 2: prezentarea și susținerea lucrării de licență/proiectului de diplomă.
Prezentarea și susținerea lucrării de licență/proiectului de diplomă este publică în sensul posibilității participării studenților și cadrelor didactice de la UBB.
Cele două probe ale examenului de licență/diplomă se vor desfășura „față în față” (proba orală), în fața comisiei de examen.
Evaluarea cunoștințelor fundamentale și de specialitate (din cadrul examenului de licență) se va face prin examen oral, susținut în limba în care s-a studiat.
Pentru proba de Evaluare a cunoștințelor fundamentale și de specialitate din cadrul examenului de licență se fac următoarele precizări:
a) comisiile aferente tuturor specializărilor din Facultatea de Biologie și Geologie vor formula un număr de minim 3 și maxim 6 subiecte/întrebări din domeniul din care este lucrarea de licență a studentului. Studentul va alege în mod aleatoriu un subiect.
b) candidatului i se vor aloca cel puțin 10 minute pentru prezentarea răspunsului elaborat și răspunsurile la întrebările comisiei.
c) rezultatele obținute la probele orale nu pot fi contestate.
Susținerea lucrării de licență/diplomă se va desfășura „față în față” (proba orală) în aceeași zi, fiecare candidat având alocate 10 minute pentru prezentarea lucrării și cel puțin 5 minute pentru a răspunde întrebărilor comisiei de examen.
Verificarea antiplagiat obligatorie, prealabilă susținerii, a tuturor lucrărilor de finalizare a studiilor va fi efectuată conform unei Proceduri elaborate la nivelul Facultății de Biologie și Geologie.
Comisiile de licență vor afișa pe pagina de internet a Facultății programarea studenților la fiecare dintre comisii, ziua și intervalul orar de examinare al studenților, cu 24 de ore înainte de prima zi de examinare.
Din pltaforma pentru înscrieri (https://ifs.inscrieri.ubbcluj.ro/) se descarcă formularul 1, cererea pentru eliberarea diplomei, după completarea datelor personale.
Acte necesare pentru înscriere (se încarcă în format PDF) :
Certificat de naștere
Buletinul/Carte de identitate
Formular 2 – de descărcat, completat, semnat, scanat: format WORD
Declarația pe proprie răspundere – de descărcat, completat, semnat, scanat: format WORD
Ce adaugă de către secretariatul facultății la dosare:
Actele de studii: diploma de bacalaureat, foaia matricolă de la nivel liceu și certificatul de competență lingvistică – dacă nu au fost ridicate de la Facultate anterior
Referatul din partea cadrului didactic
În cazul în care acestea sunt în arhiva facultății.
DE ADUS ÎN ORIGINAL LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII:
Lucrarea printată de predat până la data de 28 AUGUST 2024 (pentru cei care susțin lucrarea în sesiunea de vară) împreună cu 2 fotografii tip buletin (3/4), recente, color cu numele și prenumele trecute pe verso.
ATENȚIE! Începând cu anul 2022, conform regulamentului, lucrările trebuie verificate pentru antiplagiat prin platforma Turnitin
Pentru verificarea raportului de similitudine trebuie să urmați acești pași: Tutorial utilizare serviciul de verificare plagiat Turnitin.
Pentru a fi adăugați la serviciul Turnitin cu adresa de email oferită de UBB (@stud.ubbcluj.ro) vă rugăm să trimiteți o solicitare în acest sens la adresa de email francesca.sabau@ubbcluj.ro
Textul redactat de absolvent trebuie încărcat și verificat cu serviciul Turnitin fără paginile de titlu, fără bibliografie și fără anexe.
Procentul de similitudine trebuie să fie egal sau mai mic decât 20%.
Pentru sesiunea de sustinere din iulie 2024, (începând cu data de 15 mai) până cel târziu la data de 23 iunie raportul de similitudine trebuie generat de către student și trimis coordonatorului lucrării de licență/disertației de master, generarea raportului poate să dureze și 24 de ore.
Pentru sesiunea de sustinere din septembrie 2024, (începând cu data de 01 august) până cel târziu la data de 26 august (ora 23:59) raportul de similitudine trebuie generat de către student și trimis coordonatorului lucrării de licență/disertației de master, generarea raportului poate să dureze și 24 de ore.
Raportul de similitudine trebuie avizat de către coordonatorul lucrării de licență/disertației de master. Rezultatele trebuie sa fie originale. Dacă procentul de similitudine din motive bine întemeiate (articol propriu publicat înainte de data generării raportului de similitudine) depășește pragul de 20%, coordonatorul lucrării de licență/disertației de master trebuie să justifice acest lucru în referatul coordonatorului.