Conturi bancare studenți-AcademicInfo

Toți studenții trebuie să-și introducă un cont bancar în platforma AcademicInfo la început de an universitar.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele informații:

  1. studentul trebuie să fie titularul contului bancar; nu sunt acceptate conturi comune sau ale altor persoane, de exemplu: mama, tata, frate, prieten etc.
  2. contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă de pe teritoriul României
  3. contul bancar trebuie să fie deschis pentru moneda lei (RON)
  4. contul bancar trebuie să fie cont curent, activ și valid
  5. contul bancar introdus trebuie să conțină 24 de caractere, să înceapă cu literele RO și să conțină literele specifice bancii, de exemplu: BTRL, BRDE, RNCB etc.
  6. contul bancar trebuie introdus pănă cel tarziu la data de 31 Octombrie
  7. doar pentru situații exceptionale se acceptă modificarea contului/introducerea unui cont nou după data de 31 Octombrie. Aceste modificări/conturi nou introduse trebuie anuntate la Serviciul Social pe adresa social@ubbcluj.ro inainte de efectuarea modificării/introducerii
  8. studentul poate să aiba un singur cont bancar activ la UBB, indiferent de tipul bursei (perfomanță, socială, proiecte, doctorat etc.), sursa de finanțare a bursei și numarul de burse.

Responsabilitatea introducerii corecte a contului bancar în platforma AcademicInfo îi revine studentului.